maandag 21 februari 2011

Oeps..

... op het laatst de kaart een kwartslag gedraaid en de afbeelding er op geplakt.
Nou ja, valt waarschijnlijk alleen mij op...



alleen staat de text "love notes" nu op de zijkant.

Het inkleuren heb ik gedaan met mijn prismacolors.
De afbeelding heb ik gekregen van een knutselvriendinnetje van mijn zus.
Bedankt daarvoor nog Terry.
Ik was zelf best trots over het inkleuren,
het verschilt nog al eens per stempel vind ik.





Voor het eerst ook papier van verschillende merken door elkaar gebruikt,
het was even puzelen, maar uiteindelijk wel gelukt.
Meestal pak ik papier uit hetzelfde blok,
dat matcht vaak zo lekker met elkaar.



Ben benieuwd wat jullie er van vinden....

Groetjes Diana.

 





1 opmerking:

Krista zei

Hij is weer prachtig zus, en je mag trots zijn op je kleuren, echt super!! Ik mis de swirl niet hoor, lol!

Groetjes Krista