maandag 2 mei 2011

Het resultaat van afgelopen weekend

Vorig week ben ik nogal in de ban geraakt van vintage en doosjes,
dus deze week de kast maar eens ingedoken en daar een mooi stevig doosje aangetroffen,
met de bedoeling deze eens even lekker te gaan pimpen.
Met als resultaat:


De randen van het papier en het doosje heb ik met distress inkt bewerkt,
het papier is van Artemio, Best of Damask.
Ik heb Tilda bewerkt met mijn prismacolor potloodjes.
Daar kan ik soms toch wat beter mee overweg dan met mijn copic markers.
En ik vond het beter bij dit projectje passen.
Het lint komt denk ik van mijn moeder,
de vlinder komt van internet.
Gewoon ff zoeken op afbeeldingen en je hebt zo weer een voorraadje.
Sommige zijn gewoon kleurplaten, maar zijn best mooi.
De vlinder is dubbel gemaakt, uitgeknipt en bewerkt met distress inkt.
En de mooie vorm waarmee Tilda is uitgesneden komt natuurlijk weer van de cricut.

Hier nog een paar foto's:














En dan hebben we natuurlijk nog de felicitatie kaart voor vrienden welke binnenkort 21 jaar zijngetrouwd:







Al met al heerlijk aan de freubel geweest dus dit weekend.

Groetjes Diana.





2 opmerkingen:

Krista zei

Ja hoor, ze heeft de eerste distressjes gekocht, lol! Prachtig doosje zus!!

Groetjes Krista

Christina zei

Dat zijn schitterende creaties Diana!!
Groeten Kristel