zondag 19 juni 2011

Tasje

Gisteravond nog even lekker aan de freubel geweest.
Aangezien mijn kaartencollectie nog groot genoeg is, heb ik weer eens een tasje gemaakt.
Erg leuk om te doen, het patroon komt van mijn cricut.



De vogel op het takje en de vlinder zijn createbles van Marianne Design,
Het hart komt uit de doily van Cheerly Lynn, welke ik met distress inkt heb gekleurd (forrest moss) en daarna embossing powder (clear) op heb gedaan.
Het gebruikte papier is van Graphic 45, Botanicabella, waarvan alle randen gedistressd zijn, ook weer met forrest moss.
Het gebruikte lint komt uit mijn voorraad.

Het doosje heeft nog geen bestemming gekregen, maar dat komt vast nog wel een keer.
Voorlopig staat ie hier mooi te zijn.







En nog de achterkant:


(waarvan de stempel niet helemaal goed is gelukt....)

Groetjes Diana







1 opmerking:

Krista zei

Wat een schattig tasje zus, erg leuk! Mooi papier!

Groetjes Krista