woensdag 24 augustus 2011

Tim Holtz Configuration Box

Het is al weer bijna 3 weken geleden, maar ik heb hem nog steeds niet laten zien....
mijn configurationbox, welke ik samen met mijn zus gemaakt heb bij Art Journey.
De box en al het benodigde materiaal kregen we, en een voorbeeld stond reeds op tafel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit voorbeeld een beetje over heb genomen, hoewel je natuurlijk de box ook op je eigen manier kon inrichten.
Krista was die dag iets cretiever dan ik, vergelijk die van haar maar eens met die van mij.
Dezelfde materialen, dezelfde box, maar toch heel anders.
Alleen heeft zij een eigen kantje gebruikt rondom, en ik alleen het rode bovenaan, welke we er bij kregen. De workshop begon al om 10 uur 's morgens, en het was erg gezellig.
Er komen nog veel meer workshops, dus ik houd de site goed in de gaten, want er legen nog veel meer, erg mooie creaties.

We hebben de box geverfd, verveolgens met inmkt bewerkt voor een oud effect en met stempels en tissue paper bewerkt.








Leuk dat je even langs kwam,

Liefs Diana.



5 opmerkingen:

Christina zei

Dit is helemaal schitterend geworden Diana!!
Groeten Kristel

nicolet zei

Loh dat ziet er helemaal fantastisch uit! Wat een blikvanger zeg.
Groetjes Nicolet

Liberta zei

Hai Diana,

Wat een mooie box.
Het is echt een beauty.

Liefs, Lieb

chantal en sygrid zei

wouw schitterend doosje diana
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Creation by Heart zei

tjongejonge diana, wat een klus zeg, maar wel een heel mooi project. Ik kan begrijpen dat je er veel plezier aan beleefd hebt om te maken en nu maar lekker van genieten.
Lieve groeten uit Lemmer,
HennyB:)