maandag 30 januari 2012

Zoek de 10 verschillen.

Afgelopen weekend weer eens aan de freubel geweest. Mijn inspiratie was een tijdje zoek, maar gelukkig heb ik het weer gevonden.... Ik heb Heidi als digi gekocht, en daar gelijk mee aan de gang gegaan. Ik vind d'r zo'n schatje! En aangezien ik goed op dreef was, ook gelijk maar een tweede gemaakt.

De eerste, met copics en papier van Maja Design:




En de tweede, met prisma potloden en papier van Magnolia:






Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Diana.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind het een schatje Diana de copics spingt er wat meer uit maar die stempel ohhhh wat is die leuk waar kan ik die kopen lieverd ????vind hem zo leuk

Liefs Nellie

Marlies zei

Oh wat zijn het twee super mooie kaarten! Die digi is echt schattig en wat heb je ook mooi gekleurd Zowel met copics als potloden! groetjes, Marlies

jolanda zei

Mooi kaartje.
De kleur past perfect bij mij.

Ballie (Bennarda) zei

Diana, ze zijn allebei super, zelf vind ik de copic het mooist.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com