maandag 16 juli 2012

LOTV

Vorige week nog twee kaartjes gemaakt met de nieuwste stempels van LOTV.

De eerste heet Bobbing on by.
Ik heb hem ingekleurd met mijn copics, en het papier is van Beautyful Moments, Carta Bella.
Verder een creatable van Marianne design gebruikt, en een doohickey van Magnolia.




Ikzelf ben niet helemaal tevreden over beide kaarten. Ik heb geen knutseldip, maar de inspiratie is weg. Ik kan maar niet verzinnen wat een leuke lay is, welke papiertjes ik ga gebruiken en wat ik verder nog op de kaart doe. Misschien is het er na onze vakantie weer, over anderhalve week gaan we op vakantie, lekker naar Zuid-Frankrijk. Ik heb me voorgenomen om niet over het weer te gaan mopperen daar, want hier schiet het ook niet echt op.

De stempel op de tweede kaart heet Fun Birthday, ook weer met copics gekleurd en lekker met vlinders aan de gang geweest.



Leuk dat je weer langs kwam,

Groetjes Diana.



1 opmerking:

Krista zei

Ik vind het weer snoeppies zus, lief!!

Groetjes Krista