dinsdag 5 februari 2013

Birthday Wishes

Alleereerst welkom voor mijn nieuwe volgers. Ik ga niet erg hard, maar de volgers die ik heb zijn erg trouw en ik heb de laatste tijd weer zulke lieve reacties gelezen!! Toppie!!

Deze kaart maakte ik als voorbeeld voor de club  Cutie Kaarten Vitrine. Het thema van februari is harten. En aangezien ik deze maand aardig wat verjaardagskaarten nodig ben, heb ik dit dus gecombineerd met een verjaardagskaart.
De kaart heeft inmiddels zijn bestemming bereikt, dus ik kan h'm hier laten zien.


Ik heb een Magnolia uit de nieuwste serie "With Love" gebruikt. Wat zijn dit weer een schatjes zeg!

Verder:
Papier van Glitz, Hello Friend
Tekststempel van LOTV
Bloemen van WOC
Swirl en hartjesborder van Magnolia (doohickey)
Vlinder en hoekje van Cheery Linn



Bedankt voor je bezoekje!!

Liefs Diana.


8 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi kaartje in een leuke kleur

Lia zei

schitterend kaartje mooie kleuren heb je gebruikt
liefs Lia

Pouwla zei

Heel mooi kaartje Diana!
Groetjes Pouwla.

Nellie zei

Een heel mooi kaartje Diana,
dat heb je schitterend gemaakt.
Lieve groetjes Nellie

Patricia Wanten zei

Heel mooie kaart, Diana. En valentijn valt goed te combineren met verjaardagen want die mensen draag je toch ook een warm hart toe. Je kaart heeft mooie kleuren en het bloemenhoekje staat prachtig.
Groetjes

Patricia

Hanny zei

Ik vind dit een schitterende kaart, het stempeltje heb je prachtig ingekleurd en je hebt hele mooie, warme kleuren gebruikt.Mooi gedaan hoor,
liefs Hanny

Anja v K@@rten zei

Nou Diana, wat een snoeppie van een kaart! Prachtig van kleur ook.
Groetjes, Anja

Marlies zei

Wat een mooie en lief kaartje Diana! Mooie zachte kleuren! Super mooi gemaakt. groetjes, Marlies