zondag 6 mei 2012

44 jaar getrouwd

Deze kaart maakte ik voor mijn schoonouders.
Zij waren onlangs 44 jaar getrouwd.

Een aantal van jullie heeft de kaart waarschijnlijk al voorbij zien komen op een clubs, maar ik vind het leuk om hier ook nog even te laten zien.


Het papier is van Basic Grey, Kissing Booth. Ik vind het een super mooi paperpadje, heerlijke kleuren.
De sketch is eigenlijk heel simpel, maar ik vond het wel mooi zo, en blijkbaar was ik niet de enige, de kaart is 2 keer kaart van de week geweest op verschillende clubs.

De kaart is inmiddels bij mijn schoonouders, dus ik kan er af en toe nog even naar kijken, want eigenlijk deed het wel een beetje pijn, deze kaart weggeven. Hebben jullie dat ook wel eens? Zo heb ik er mog één op de kast staan, welke deze week op de post moet. Doet ook een beetje zeer, maar als je weet dat het goed ontvangen wordt en wordt gewaardeerd (wat voor deze kaarten zeker het geval is), is het toch wat makkelijker.



Fijne zondag allemaal,


Liefs Diana.

1 opmerking:

Krista zei

Hij blijft prachtig!

Groetjes Krista