vrijdag 4 mei 2012

50 jaar getrouwd

He, he, daar ben ik weer eens.
Mijn inspiratie was een tijdje zoek, en ik heb een aantal kaarten in voorraad gemaakt, welke nog verzonden moeten worden. Die kan ik dus nog niet laten zien. Maar deze is al een tijdje bij z'n nieuwe eigenaren, een oom en tante van mij. Ze waren onlangs 50 jaar getrouwd, goede reden voor een kaartje dus.


Ik heb deze stempel al vaker gebruikt, maar ik blijf het zo'n lievertje vinden.


Nog even een detail van de bloemen.


Ben benieuwd naar jullie reacties!!

Liefs Diana.

2 opmerkingen:

Lia zei

hele mooie kaart heb je gemaakt, mooie kleuren
liefs Lia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hallo Diana,vandaag voor het eerst op jouw blog beland.Wat een leuk kaartje voor je oom en tante,daar zullen ze vast blij mee zijn.Ook je andere creaties vind ik mooi,fijn weekend,groetjes Miranda