zondag 7 juli 2013

Special Delivery

Ik kon het niet laten gister, met het mooie weer toch een kaartje gemaakt, ik kon het mooie papier Maja-Sofiero niet laten liggen....
Dus telkens een uurtje met een boekje buiten en wanneer het te warm werd weer lekker naar binnen.
Ik heb een aantal collega's die binnenkort papa worden, dus hoop dat er ergens een meisje tussen zit...


Ja, ja, eindelijk weer eens met mijn copics ingekleurd.... ;).


Fijne avond nog dames!

Liefs Diana.

    Follow on Bloglovin

4 opmerkingen:

Hanny zei

OOO wat een schatje is dit, ziet er schitterend uit.
liefs Hanny ♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Scraptastische hobby zei

Hoi Diana,
Een prachtig kaartje is dit, het stempelafdrukje/ digi is ook zo mooi!
Prachtige pasteltinten, Top!!!!
Lieve groetjes van Gerie

Krista zei

Wat een beauty zus!

Groetjes Krista

Karin Joan zei

Hoi Diana,
leuke kaart!

ik heb eindelijk een antwoord geformuleerd op jouw bloglovin knop vraag. Het is een video geworden omdat het niet in een paar zinnen uit te leggen is. Kijk maar
http://karinjoan.blogspot.nl/2013/07/bloglovin-eigen-knop-standaard-onder.html
liefs,
KJ