zaterdag 6 juli 2013

Tilda Longstocking

Allereerst wekom aan mijn nieuwe volgers! Zo leuk om te zien dat anderen mijn kaarten ook waarderen! 

Gister kreeg ik het nieuwe papier van Maja-Sofiero binnen, en daar moest ik natuurlijk gelijk mee aan de slag! En... ,verrassing ;), weer met de distress-markers ingekleurd. Moet zeggen dat ik de laatste tijd wel mijn favoriete combinatie heb gevonden. Maja papier en distress-markers. Al mijn andere papier ligt een beetje te verstoffen, net als mijn copic markers. Het papier heb ik inmiddels uitgezocht, en er is weer een flinke stapel naar mijn moeder gegaan. Zij neemt het dan mee naar de kerk, en de dames daar maken er nog weer prachtige kaarten van. Mijn copic markers doe ik niet weg, maar ik heb inmiddels wel mijn doos met 120 prisma colors op marktplaats staan. Ben er laatst nog weer mee bezig geweest, maar het resultaat beviel mij niet, hoewel ik ook met potloodjes de prachtigste kaarten tegen kom!

Dan nu mijn kaartje:



Deze kaart doet tevens mee aan:


Fijne dag vandaag, ik ga nu de zon opzoeken, lekker met een boekje in de tuin!!

Liefs Diana.

Follow on Bloglovin

5 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Diana,
Het blijft voor iedereen zijn eigen voorkeur wat betreft inkleuren hè. Zelf kleur ik ook graag op aquarel papier met Distress inkt. Maar dat is te dik voor door de printer. Maar heb het nu gevonden hoor! Je kaartje is prachtig en je afdruk in mooie pastel tinten gekleurd, super mooie bloemen toefjes en een heel mooi geheel!
Lieve groetjes van Gerie

Hanny zei

Geweldig, een schitterende creatie.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

jolanda zei

wow wat heb je weer een super mooie kaart gemaakt

Marga zei

Wat een mooie kaart Diana, en super leuk dat je meedoet met de challenge van The Stamping Cottage

Groetjes Marga

Karin Joan zei

supercute!!
mooi gekleurd zeg.