vrijdag 28 juni 2013

Happy Princess

Allereerst bedankt voor jullie geweldige reacties op mijn vorige blogpost! Zo leuk om te lezen!!

Gister ook weer lekker aan de keukentafel gezeten, en, verrassing..., weer met de copic-markers aan de slag gegaan.
Ben lang met de kaart bezig geweest, een paar keer weer weg gelegd, omdat ik niet tevreden was met het resultaat. Maar een kaart niet afmaken is mij te min, dus in de avond toch maar afgemaakt. En ik moet zeggen, ben er best tevreden mee. Zoals Krista dan zegt: goed genoeg om op de foto te mogen ;).



Zelfs het bloementoefje mocht op de foto!



Liefs Diana.





5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Diana,wat een lief en vrolijk kaartje heb je gemaakt. Ik vind je bloementoefje mooi hoor,ik heb er zelf altijd moeite mee om een mooie samenstelling te vinden maar dit is een dotje,lieve groetjes Miranda

scrapfertier zei

Wat een mooie kaart niks mis mee En mooi ingekleurd.
Leafs Tietje.

Muuske zei

Hoi Diana,
Ben via, via op jou blog gekomen. Wat maak jij mooie kaarten. Ben gelijk volger geworden wil niks meer missen.Je kaartje van vandaag is prachtig.En de bloementoef ook.fijn weekend groetjes Margo.

jolanda zei

mooi lief kaartje

Scraptastische hobby zei

Hoi Diana, je kaartje is zeker goed genoeg! Ik vind je afdrukje super ingekleurd en mooi gemat op dat lila papier. Ik dach nadat je de derde plek had bij Scr@p=Card eens op mijn gemak bij je gaan kijken en was heel enthousiast, zoveel mooie afwisselend dingen te zien ik ga volger worden van je blog hoor, om nog meer moois van je te zien!
Groetjes van Gerie