maandag 14 oktober 2013

Kerst

Dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn vorige kaart, met name op het "medailoonnetje". Zo leuk om te lezen, en dat mensen inspiratie halen uit je blog.

 Hoewel er hier gister, in tegenstelling tot een groot deel van het land, vrijwel geen drup regen is gevallen, heb ik me toch een grot deel van de dag opgesloten in mijn hobbyhonkje. Heerlijk zo'n dagje freubelen, en ik moet zeggen dat het weer de goede kant op gaat.

Deze kerstkaart gister afgemaakt. Ik had al een tijdje de papiertjes klaar liggen, en de stempel ingekleurd, maar daar bleef het bij. Niks voor mij, want ik maak altijd eerst een kaart af, voor ik met de volgende begin.
Voordeel was dat ie nu wel snel klaar was!




Deze kaart doet mee aan:

Magnolia Down Under: Christmas in October
Marvelous Magnolia: Anything Goes.


Bedankt voor het langs komen, en een fijne avond!

Liefs Diana.





6 opmerkingen:

nicolet zei

Deze is ook weer zo gaaf!!!
Groetjes NIcolet

Hanny zei

Wat een prachtige kaart, iki heb het wel vaker dat ik een kaart laat liggen en met een andere doorga. Als ik even geen inspiratie meer heb of niet weet hoe ik verder moet pak ik iets waar ik wel wat mee kan, uiteindelijk komt het toch wel weer in orde en zo ook jouw mooie kaart nu.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Christy Designs zei

Gorgeous card, such beautiful details. Thanks for joining us at Marvelous Magnolia this week.
Hugs,
Christy

Lillemor zei

What a gorgeuss christmascard you have made for MDUC this week! It's great to be started this early, isn't t?
Hugs Lillemor

Lillemor zei

What a gorgeuss christmascard you have made for MDUC this week! It's great to be started this early, isn't t?
Hugs Lillemor

sara zei

Beautiful card thanks so much for joining us at MDUC this week
Hugs sara x x x