dinsdag 19 juni 2012

Patchwork Daisy

Allereest bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik vind het elke keer weer geweldig om te lezen dat jullie mijn kaarten bewonderen!
Ik krijg dan misschien niet zo veel reacties, maar ik waardeer ze enorm.

Dit kaartje maakte ik al een tijdje terug voor de club scrap en stempel.


Het is een lekker fleurig kaartje geworden. Toen ik bezig was, wist ik nog niet zo goed wat ik er van moest vinden, maar uiteindelijk ben ik toch wel tevreden met het eindresultaat.

Het papier is van Jillibean Soup, Dutch Mustard.
De stempel en de kleine labeltjes zijn van LOTV.
De bloem en de vlinders het in bewerkt met Glossy Accents.


Liefs Diana.





1 opmerking:

Marlies zei

Oh wat een super lief en schattige kaartje! Wat een lief LOTV beertje en de minitags vind ik ook heel leuk!! groetjes, Marlies