donderdag 27 december 2012

Eén ochtend, 3 kaartjes

Vanmorgen weer lekker aan de freubel geweest, maar kon zo niet echt iets verzinnen. Eerst maar eens kaarten in mapjes gedaan, en de schoenendoos vol kaarten opgeschoond. Enkele gaan weer naar het goede doel, andere vinden nog wel hun doel.

Ik kwam deze kaart (bovenste met de vlinders) tegen, en dat bracht mij op het idee nog eens zoiets te maken.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden....



De stempel is van Itty Bitty, It's all about love. Ooit eens bij Art Journey gekocht, maar nog nooit gebruikt...(hebben jullie vat nooit....).



En tot slot nog deze, met de vlinders van Crafty Individuals.
Ik ben deze gelukkig niet nodig, en hoop dat ie nog lang in de doos mag blijven...


Leuk dat je weer langs kwam.
Fijne dagen.

Liefs Diana.


3 opmerkingen:

nicolet zei

Je kaartjes zijn alledrie echt schitterend geworden! Ik kijk al weer uit naar de volgende.
Groetjes Nicolet

Nellie zei

Het zijn alle drie super kaartjes geworden.
is fijn om weer een voorraadje te maken.
Lieve groetjes Nellie

Hanny zei

Hoe herkenbaar......iets kopen en er vervolgens niets mee doen;)
Maar..je creatie is prachtig hoor,
liefs Hanny