zondag 23 december 2012

Voor mijn paps

Deze kaart heb ik al een tijdje klaar liggen, maar ik kan h'm nu pas laten zien. Hij is voor mijn lieve papa, hij is morgen jarig, maar we zijn gisteravond al even langs geweest. 

Mijn paps is altijd aan het klussen, bij zichzelf, of bij één van zijn dochters of zoon. En als wij geen klusjes voor hem hebben ingepland, zijn er nog genoeg anderen die een beroep op hem doen. Super!



Het (mannen)papier is van Authentique, Bundle. De stempel en tekststempel zijn van LOTV. Verder geen poespas gedaan. 



Op de letters een laagje Glossy Accents gedaan, geeft altijd zo'n leuk effect vind ik. Op onderstaande foto goed te zien.


Allemaal alvast fijne kerstdagen, geniet er van!

Liefs,
Diana.


4 opmerkingen:

Hanny zei

Hoi Diana

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, wat een lieve stempel en zo mooi ingekleurd. Daar is je vader vast heel blij mee, gefeliciteerd ook.
liefs Hanny

Krista zei

Hij is prachtig zus!

Groetjes Krista

Marlies zei

Een hele mooie kaart met een schattige klus beertje! Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader en hele fijne Kerstdagen gewenst. Liefs, Marlies

jolanda zei

heel mooi kaartje