dinsdag 22 juli 2014

Jarig


Onze oudste is vandaag jarig. Hij krijgt lang niet altijd een kaart van mij...., maar sinds mijn "kaarten-nieuwe -stijl" vond ik dat het er toch maar eens van moest komen. Voorheen maakte ik kaarten met Magnolia's, niet echt geschikt voor een jongen. Ik hoop dat hij deze leuk vind (meneer, nu 16, ligt uiteraard nog te pitten...), ik ben er in ieder geval tevreden mee.


Een hele simpele kaart eigenlijk, met de stepelset van Clearly Besotted, Superstar, met de bijpassende die.
Onder de sterren zitten de Crunge stempels van Stampin Up, een onmisbare set....
De achtergrond is gestempeld met Distress inkt, Crushed Olive, het blijft een favoriete kleur van mij. De sterren en de tekst zijn gestempeld met Adirondack.


Bedankt voor je bezoekje, en een fijne dag!

Liefs Diana.



5 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd met je zoon, Diana. Super leuke kaart heb je voor hem gemaakt!

Unknown zei

Prachtige kaartje en leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.
Groetjes Aletta

Aletta zei

Ha... ik zie dat de google-account nog van mijn dochter aan staat..
Groetjes Aletta

Creation by Heart zei

Hallo Diana,
Wat zie ik nou???? Je bent ook aan de slag gegaan met Stampin Up. Beide kaartjes (sterren en bloemen) zijn groots. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. 16 jr. dan begint het met brommerrijden of gaat hij meteen voor het autorijbewijs? Geniet van hem zolang het nog kan. Voor je het weet is ie de deur uit.
Lieve groeten uit Lemmer,
Henny B:)

Anoniem zei

leuke blog om te lezen! en zeker om weer terug te bezoeken ♥