donderdag 10 juli 2014

Soms...

heb je van die kaarten die je liever nog even op je plankje laat staan... Zo ook deze, ik had m eigenlijk voor een verjaardag van afgelopen weekend gemaakt, maar ik vond hm zo geslaagd dat ie nog even mag blijven, herkenbaar?? Ik had nog wel een andere mooie verjaardagskaart liggen...


Ik moet wel eerlijk zeggen dat de kleuren in het eggie mooier zijn..

Op de tekst-stempels na zijn alle stempels van Stampin Up, de tekstestempels zijn van Jofy.
gestempeld met Distress inkt, Crushed Olive (ja, favoriet) en Broken China.




Fijen woensdag, en leuk dat je langs kwam.

Liefs Diana.




3 opmerkingen:

Marlies zei

Een super mooie stijlvolle kaart met een geweldig design. Mooie stempels heb je gebruikt! groetjes, Marlies

Je@net zei

't Is inderdaad een prachtige kaart, Diana!

Jolanda zei

WOW idd hoor heel herkenbaar soms heb ik dat ook vind ik hem zo mooi dat ik hem wil houden. Ik vind dit een heel chique kaartje met prachtige kleuren. Top.

Groetjes Jolanda