woensdag 12 oktober 2011

Season's greetings

Afgelopen weekend dit kaartje gemaakt, met het lieve stempeltje van Lili of the Valley.


Het stempel heet Plum pudding, hoe toepasselijk.
Het zijn zulke schatjes, de kerststempels van Lili of the Valley.

Ik heb papier van Marianne Design gebruikt, en een velletje Maja papier,
conbineerd goed in dit geval. De bloemen komen van Wild Orchid Crafts, ook al zo'n geweldige webshop. Hele mooie bloemen etc. hebben ze daar, moet me echt inhouden....




Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Ik heb inmiddels 23 kerstkaarten klaarliggen en vind het inmiddels wel eens tijd eens wat anders te maken. Ben bezig met een leuk 'projektje' en ik moet mijn dubbel gevouwen kaart van de workshop in Ede afgelopen weekend nog afmaken. Dat nu dus eerst maar eens even.

Liefs Diana




2 opmerkingen:

Liberta zei

wat een schatje van een kaart.
Die stempel is ook zo cute.
Mooi papier en super ingekleurd.
Al 23 kerstkaarten af pfff wat knap.

heel veel liefs, lieb

chantal en sygrid zei

schitterende kaart diana
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid