maandag 24 oktober 2011

Believe...

Afgelopen weekend weer heerlijk aan de freubel geweest, vooral zondag, mannetje was de hele dag weg, kinders lekker aan het spelen, dus alle tijd...
Ik heb 2 kaarten gemaakt, één met het lieve stempeltje van Sugar Nellie, warm winter wishes, waarvan ik van mijn lieve zusje een afdrukje heb gekregen. Lief he, en dan bedoel ik beide, m'n zussie en het afdrukje.


Ik weet niet waar het papier van is, dat heb ik vorig jaar als startpakketje gekregen van Terry of van mijn zusje (ja, ze is echt lief:), zo nu genoeg veren in de .... gegeven)
De bloemen komen allemaal van Wild Orchid Crafts.

Het is eigenlijk een hele simpele sketch, maar ik vond het erg mooi uitkomen met de tekst op het papier. Ik was ook een beetje mijn inspiratie kwijt, dus heb er eens wat kaartjes bijgepakt, en die weer als basis gebruikt. En dan kom je, ondanks dezelde sketch, toch weer op iets heel anders uit. Dus nu weer volle vaart vooruit...

Hier nog een close-upje van het stempeltje, welke ik met mijn copics heb gekleurd.




Het tweede kaartje is van Penny Black, ik vond ze zo lief samen dansen.


Ook weer een sketch welke ik al eens gebruikt heb. Het papier is van Lost and Found, Christmas, de tekststempel van Lili of the Valley en wederom ingekleurd met mijn copics. Lint is van Eline's winter huis.

Ook hier nog even close-upje.


Wat een schatjes he.

Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige blog, ik ben ook nu weer benieuwd wat jullie er van vinden...

Liefs Diana.










5 opmerkingen:

Marlies zei

Wat heb je twee super schattige kaarten gemaakt! Allebei super!!
groetjes, Marlies

Creation by Heart zei

Hoi Diana,
Simpel maar daardoor zo mooi in balans. Prachtig. Ze zijn inderdaad erg lief die stempels Lili of the Valley. Je hebt echt een heel fijn gevoel voor verhoudingen. Dat springt er telkens weer uit.
Je hebt zoveel kerst kaarten al gemaakt, misschien een idee om ze te laten zien op de site van Tiets Wolfard. Zij is mijn grote voorbeeld. Neem maar eens een kijkje bij haar op de clubsite
http://kaarten-maken-met-tiets.clubs.nl/
Lieve groeten uit Lemmer,
HennyB:)

Creation by Heart zei

Oh ja, en haar blog is:
http://cardsbytiets.blogspot.com/
Ik denk wel dat je inspiratie kunt opdoen bij haar.
Lieve groeten
Henny B:)

Marita zei

Hi.
I love both cards♥. Cute image and fab colouring♥.

Hugs, Marita

chantal en sygrid zei

schitterende kaarten diana
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid